Технологиялық карта
«Балбөбек» балабақшасы «Айгөлек» орта тобы
Тәрбиеші: Сарманова С.Е
Білім беру саласы: Таным
Кіші саласы: Құрастыру
Тақырыбы: Аққала
Мақсаты: жіппен жұмыс жасай білуге үйрету, қиылған жіптерден аққаланың бейнесін жасауда саусақ қимыл қозғалыстарын дамыту, ұқыпты жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Құрал жабдықтар: ақ және қызыл түсті жіптер, желім, қылқалам, үлгі суреттер.
Сөздік жұмыс: жіппен жұмыс жасау, жіптің ұсақ қиындылары.
Ісәрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотив-ық қозғауш-қ |
-Балалар, бүгін біз қиылған жіптерден аққала жасаймыз. -Өткен жолы біз аққаланы қалай жасап едік? -Дұрыс қағаздан умаждап жасадық. Енді жіптерден қалай жасауға болатын жолдарын үйренеміз. |
Балалар өткен сабақта қағаздан умаждап аққала жасағандарын естеріне түсіреді. |
Ұйымдастыру-іздестіру
|
-Аққаланың үлкен бөлігін жасау үшін ең ұзын жіпті аламыз, оны дөңгелетіп орналастырып желімдейміз; -Екінші бөлігіне кіші жіпті алып, оны 1-дөңгелектің үстіне орналастырамыз. -Басына арналған жіпті алып, оны орналастырып, оның үстіне бас киімін қызыл немесе басқа түсті жіппен желімдейміз. -Қолдарына арналған жіптерді желімдейміз; -Орындалу реті аяқталған соң, оның мұрны, көзі, қолындағы сыпырғышы т.б толықтырамыз. -Ұсақ қиылған жіптердідің «ұнтақтарынан» Аққаланың ішіндегі дөңгелектерін толықтырамыз. Балалармен жеке жұмыс жүргізу. Жіптерді қалай пайдалану керек екендігін айтып, үнемі бағыт беріп отырамыз. |
Жіптерді ретімен таңдап алады, оны желімдейді, бір-біріне үйлесімділігінне қарайды, ұсақ қиындылармен ортасын толтырады. Басқа дене бөліктерін өз ойларынан жасайды.
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Балалардың жіптерді қалай пайдаланатынын, қалай желімдегеніне назар аударып, жұмыстың сапасына қарай отырып қорытындылаймыз.
|
Балалар бір бірінің жұмыстарына баға береді. |
Күтілетін нәтиже:
біледі: қиылған жіптерден Аққаланың бейнесін жасауды;
игерді: жіппен жұмыс жасауды және оны қағаз бетінде дұрыс орналастыруды;
меңгереді: қажетсіз заттар: жіп қиындыларымен жұмыс жасауды.